Cari Blog Ini

Khamis, 13 Julai 2017

berCHILINDOlah pula kita....

Oh No.... Macam mana IbuAm boleh terjebak dengan website CHILINDO nih....
Dah mula rasa ketagih lah pula.... Actualiy IbuAm tengah kumpul order dekat troli.... Nak jimatkan kos postage....

konsep yang diorang gunakan adalah belian bermula dengan harga RM0.10... So kita kena rajin BID... Kalau harga yang kita BID tue dah tak ada orang nak BID, kira kita berjayalah... 




Sebelum mula BID, semak dulu harga barang yang kita nak BID tue dekat website lain... Takut nanti kita terBID harga yang lebih mahal je... X ke dah rugi kat situ....

Minggu depan IbuAm baru share barang ape yang IbuAm berjaya BID erk... Sebab sekarang IbuAm nak sambung BID barang idaman.... Kemudian baru nak checkout....

Harga postage adalah RM8.00... Tak kisah banyak mana barang yang korang beli...
Tapi kalau kita pilih cara pembayaran melalui COD, akan dikenakan additional charger RM4.00...

So, Total yang kita kena bayar dekat mereka kos postage RM12.00 sahaja... Mereka menggunakan perkhidmatan NinjaVan....


Tiada ulasan:

Catat Komen